Україна, м. Днiпро, 49026, вул. Калинова, 21, 1

Знайшли помилку? Зверніться до розробника сайту.

При виявленні друкарських помилок, не працюючих посилань та інших помилок пов'язаних із створенням сайту повідомляйте розробнику сайту за контактною інформацією на сторінці www.web-master.dp.ua

Що після створення інтернет-магазину або звичайного сайту

Якщо продаж вашого бізнесу після створення інтернет-магазину або звичайного сайту знаходяться на низькому рівні, і ви шукаєте причину, можливо, настав час спробувати краще зрозуміти потреби ваших клієнтів. Це особливо вірно, оскільки 76% клієнтів очікують, що бренди зрозуміють їхні потреби, тоді як 89% успішних компаній вважають передбачення потреб клієнтів невід'ємною частиною зростання бренду. Потреби ваших клієнтів впливатимуть на кожен вибір, який вони зроблять у процесі покупки – від пошуку до оформлення замовлення в інтернет-магазині. Якщо ваш бізнес електронної комерції не відповідає цим потребам, це може призвести до млявих продажів.
Розглянемо все, що вам потрібно знати, щоб зрозуміти та перевершити потреби клієнтів, від аналізу даних до шляху клієнта електронної комерції. Читайте далі, щоб дізнатися більше.
Які потреби клієнтів?
У всіх нас є потреби, і це може стати для нас чудовим стимулом до дії. Якщо ми відчуваємо голод і потребуємо вгамування апетиту, то, природно, піде похід в магазин (або до холодильника). Простіше кажучи, потреби клієнтів – це набір життєво важливих критеріїв, яким повинні відповідати ваші продукти чи послуги, щоб споживачі могли їх шукати та купувати.
Якщо ви покращите якість обслуговування клієнтів за рахунок обліку цих потреб, клієнти вашого сайту або інтернет-магазину з більшою ймовірністю залишаться задоволеними своїми покупками, здійснять повторні покупки і навіть порекомендують ваш бренд іншим.

 

© Sintez-ORTO Украина, Днепропетровск.